jom klik-klik nuffnang

anak-anak

anak-anak

Tuesday, February 22, 2011

Jalan2 ke tasik Setapak Jaya

Hari Sabtu lepas bujang kecik nih meragam je sebab tak dapat nak berjalan.....sebenarnya bukan taknak bawak dia jalan2 tapi sebab cuaca sekarang nih memang mencabar kepala dan tekak....hehehe....panas melengit bak kata orang Pahang tuh.....memang kering langsung takde angin huhuhu...jadik mood nak bawak dia jalan2 pun terbantut la.......
So kami ke sini.....ke Tasik Setapak Jaya.....ke Tasik Sri Rampai.....mana satu yang betul pun tak tahu...hantam sajalah labu...janji sampai.....sebenarnya dah banyak kali kesini kalau tak gi jogging saje ambik angin petang......lagipun malamnya ada pasar malam kat sini...betul-betul kat sebelah tasik tuh.....
uiksss dah panjang lebar membebel nih.....jom tengok gambar Ahmad yang excited nih....





 ni gambar sekitar tasik tuh.....ambik sekadar kat depan mata....mood takde la panas...




balik dari tasik kitorang makan ni sebagai minum petang......roti lapis berdaging.....dah buat siap2 sebelum pergi tasik tinggalkan je dalam oven balik dah boleh makan hehehe.....


4 comments:

  1. rsnya ini kat tapak pasar malam tuh kan?

    ReplyDelete
  2. ye shukri....akak pun stay nearby

    ReplyDelete
  3. ye qieranna kat tapak pasar malam tuh la......qieranna pun stay around this area?

    ReplyDelete

klik ni juga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails