jom klik-klik nuffnang

anak-anak

anak-anak

Tuesday, January 3, 2012

Selamat tahun baru 2012......

Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan selamat tahun baru kepada semua teman2 maya...dan teman2 blogger.semoga tahun ini kita akan menjadi insan yang lebih baik....Amin....
kongsikan disini aktiviti melayan kerenah anak bujang terlepas dari siksaan pantang seminggu untuk bersunat....
teringin nak makan ayam.....ok lah jom KFC.....


 orang dah habis pantang happy je dapat makan ayam.....ngeee












4 comments:

  1. salam singgah malam..sedapnya makan

    ReplyDelete
  2. Salam shioriiii.apa kabar?lama xsinggah kat sini menjak bloglist hilang.Selamat tahun baru 2012...semoga tahun baru akan lbh mengembirakn shiori skluarga nanti.Aminnn
    Ahmadddddddd..!!mkn ayam xajak acik atie yer :D

    ReplyDelete
  3. wah bzz nak pindah ker? kat situ x banyak barang aaa..baik gi pasar borong selangor

    nanti dah buat ayam goreng berempah tu bolehlah buat N3

    ReplyDelete
  4. Senyap jer umah..g mana mama Ahmad???ngeee

    ReplyDelete

klik ni juga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails