jom klik-klik nuffnang

anak-anak

anak-anak

Wednesday, February 15, 2012

WORDLESS WEDNESDAY#14





5 comments:

  1. salam shiori..lps rindu nk tgk gambar Ahmad yg tomel nie.Syian dia demam.Agaknya skrg mmg musim dmm kot sbb ankabuah kat Ipoh pon 2 org demam.
    Semoga Ahmad semakin sembuh ya..panas sgt ya sampai masuk wad ?

    ReplyDelete
  2. Salam kak shiori! mekaseh dtg singgah :-) kita pun sejak cuti berblogging langsung tak jenguk dapo sendirik takot nak jenguk sbb takut tak menjadi diet kita :D mesti ank akak yg kecik tu dah besar. akak sihat? harap2 sume sihat2 ya insyaAlah!

    ReplyDelete
  3. wah lamanya tak update..bzz ker..ayam masak apa tu?
    telatah ahmad memang menghiburkan hati kan..anak bongsu ker tu atau plan nak ada lagi.
    ambiklah bekas apam tu kg umah mak pastu buatlah apam gebusss itu

    ReplyDelete
  4. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

klik ni juga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails