jom klik-klik nuffnang

anak-anak

anak-anak

Wednesday, April 14, 2010

Give away dari Saidahipoh

huhuhu...semenjak dua menjak nih asyik la nak join give away nih.....dapat tau pasal give away nih dari zaikulim...kira zai nih jadi referral lah...ok la sesaje je nak seronok-seronok mana tau menang lak kan...hadiah-hadiahnya memang menarik... saidah adakan give away ni sebab nak let go barang2 dia yang ditakuti akan membahayakan anaknya adam yang semakin membesar...skang adam dah pandai meniarap skit hari lagi mungkin dah pandai merangkak macam2 kepandaian dia macam2 yang dia nak teroka nanti..kan... hadiah-hadiah dari no.1 hingga 10..kalau sesape yang collect barang2 camni memang berbaloi kalau join so apa tunggu lagi jom join...me copy hadiah no.1 hingga 3 je..yang lelain leh tengok kat sini
kat bawah nih syarat2 nya yg me copy paste je dari tuan empunya blog...daaa....




hadiah ke 3 - sebiji sugar bowl vcr tanpa cover



Hadiah ke 2 - teko vcr


:
Hadiah pertama : 8 pasang cawan buluh hijau, sebiji sugar bowl tanpa tutup dan 1 biji pinggan mungkum

Syarat-syarat peraduan adalah seperti berikut:

1- Tarikh peraduan bermula hari ini hingga 30hb May, 2010

2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower . Kepada yg belum jadi follower kenalah jadi follower saya dahulu.

3- Linkkan blog saya kepada blog masing-masing dan buat sedikit N3 berkenaan dgn blog saya ini.

4- Memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) 4-Nama pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan June.

5 - 1 Hadiah khas (misteri) akan diberikan kepada referral yg paling banyak disebut oleh pemberi komen. ( contoh kalau A tengok N3 giveaway ini dari blog B, sila mention nama B dalam komen mereka so that B akan dapat hadiah misteri)

5- Penghantaran hadiah adalah dari minggu kedua JUne hingga ke 30 June. Pemenang akan dihubungi jika terdapat sebarang kelewatan dalam penghantaran hadiah.

so apa tunggu lagi yuk kita join...hehehe

No comments:

Post a Comment

klik ni juga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails